New Step by Step Map For درمان بیماری خود ایمنی پسوریازیس

Wiki Article

بر اساس تحقیقات و مطالعات بالینی بیماران، مواردی که تا به امروز اثبات شده است عبارتند از:

اجتناب از سیگار کشیدن: سیگار کشیدن با ایجاد این شرایط مرتبط است.

اگر در معرض خطر ابتلا به بیماری های خودایمنی باشم چگونه می توانم از خود در برابر بیماری محافظت کنم؟

اگر در معرض خطر ابتلا به بیماری های خودایمنی باشم چگونه می توانم از خود در برابر بیماری محافظت کنم؟

علاوه‌بر روغن زیتون، روغن نارگیل هم یکی از درمان‌های خانگی برای بیماری پیسی است. زیرا روغن نارگیل خصوصیات ضدباکتریایی، ضدقارچی یا ضدانگلی دارد.

این باور وجوددارد که استفاده از روغن زیتون پوست را نرم‌ و بی‌عیب‌ونقص کرده زیرا رطوبت‌پوست را تامین‌کرده و قابلیت‌ارتجاعی پوست را افزایش‌می‌دهد.

گودرزی گفت: ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ در ۱:۵۸ ق٫ظ با سلام . ممنون میشم ‌برای افت فشار خون و کمبود آهن شدید و بیحسی بدن دکتری به من معرفی کنید که درد منو تشخیص دهد.

در بیشتر موارد، ژن‌های شما به خودی خود باعث ایجاد بیماری های خود ایمنی نمی‌شوند – اما می‌توانند احتمال ابتلا به آن را افزایش دهند. به نظر می رسد که این شرایط توسط ترکیبی از ژنتیک، تغییرات سیستم ایمنی و محیط شما ایجاد می شود.

بیماری پیسی که با نام ویتیلیگو (واژه‌ی پزشکی این اختلال پوستی) نیز خطاب می‌شود، سبب پدیدار شدن لکه های سفید به طور ناگهانی و بدون الگوی خاصی روی پوست می‌شود. این لکه های سفید که محدود به جای خاصی از بدن نیستند، می‌توانند روی پوست صورت، دست‌ها، بازوها، ساق پا و غیره پدیدار شوند، و ممکن است ظاهر بسیار زشتی داشته باشند.

افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ نیازی ندارند که بیش از حد از انسولین استفاده کنند.. در واقع حساسیت به انسولین، بر خلاف تولید انسولین، مشکل اصلی افراد مبتلا به نوع ۲ است. بنابراین این داروها بر کاهش قند خون و بهبود جذب گلوکز تمرکز دارند.

این یک درمان مریضی خود ایمنی وضعیت عادی است و جایی برای نگرانی ندارد. اگر می‌خواهید این حالت را تجربه نکنید می‌توانید ابتدا چند دقیقه بنشینید و سپس از جای خود بلند شوید.

ممکن است پزشک شما مقدار، زمان بندی، یا نوع داروهای دیابت شما را تغییر دهد.

بیماران مبتلا به پیسی باید از رژیم غذایی سالمی پیروی‌کنند. اگر دچار پیسی هستید باید به رژیم‌تان به‌ویژه رژیم روغن‌های خوراکی توجه‌کنید. زیرا روغن خوراکی متفاوت تاثیرات متفاوتی بر درمان پیسی می‌گذارند. این می‌تواند از گسترش علائم پیسی جلوگیری‌کند. گفته‌می‌شود روغن زیتون یک انتخاب ایده‌آل برای مبتلایان به پیسی است زیرا روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع و ویتامین است. بنابراین، بیماران پیسی باید روغن زیتون را در برنامه‌غذایی خود بگنجانند.

علائم افت قند خون در دانش‌آموزان دیابتی / توصیه به معلمان مدارس

Report this wiki page